Dag 92 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tania Schoemaker - WaarBenJij.nu Dag 92 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tania Schoemaker - WaarBenJij.nu

Dag 92

Blijf op de hoogte en volg Tania

25 November 2014 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal daar was ik weer,

We hebben weer veel gedaan en mee gemaakt hier, zal bij het begin beginnen.
Zaterdag 18 okt moest ik naar stage want ik had weekend dienst, maar wat was die dag toch saai, we hadden maar 3 cliënten want de rest ging allemaal met weekend verlof. wat duurde de zaterdag lang, ik zou eerst niet op stap gaan om verstandig te zijn, maar omdat het zo saai was ben ik toch zaterdag avond op stap gegaan met jantine, maaike en marjan. Erg gezellig en was ook iets later thuis dan geplant. Maar de wekker ging zondag ochtend wel om kwart over 5 oepsie. wel te verstaan 1,5 u slaap gehad zijn we de zondag weer begonnen. ma wat voelde ik me eigelijk goed nooit gedacht.
De zondag hadden we weer niks te doen, dus hebben we met collega's gewoon films zitten kijken. Best een leuke zondag. S avonds ben ik samen met Jantine heerlijk uit eten geweest.

Maandag 20 okt was het dan zo ver mijn lieve Mama en Henry kwamen op het eiland wat was ik blij om ze eindelijk weer te zien. Wat waren ze moe de eerste avond. lekker uit eten geweest en verder zijn ze lekker optijd na bed gegaan. Dinsdag was er weer een nieuwe dag, hebben we lekker aan het zwembad gelegen om bij te komen. s avonds hebben we heerlijke aardappelen gehad met stoofpeertjes want die hadden ze mee genomen van uit nederland, en wat waren ze lekker! Woensdag 22 okt gin ik voor het eerst met dolfijnen zwemmen wat was het gaaf om dat een keer mee te maken en wat heb ik genoten van wie dag. s avonds lekker uit eten geweest in Punda. Donderdag 23 okt zijn we naar het struifvogelpark geweest, erg leuk om mee te maken. En heb ik mijn stage aan mama en henry laten zien. S avond weer lekker nederlandse kost gegeten. S avonds ben ik met mijn huis genootjes nog wel op stap geweest, erg leuke avond gehad. Vrijdag 24 okt ben ik lekker naar het strand geweest met mama bij Zanzibar. Zaterdag 25 ook lekker naar het strand geweest en ben ik op stap geweest met mijn huisgenootjes bij Bermuda. Zondag 26 okt zijn we ook heerlijk bij het strand geweest en nog even bij het zwembad en zijn we ons laatste avondje heerlijk uit eten geweest. Maandag 27 okt gingen ze alweer na huis, ik naar Hato om ze uit te zwaaien, maar dat was totaal niet leuk. Maar ik zie ze gelukkig wel weer.. Het was een heerlijke week en heb zeker genoten van mij mochten ze nog wel een weekje langs komen.

Ik had Dinsdag 28 okt en woensdag 29 okt nog 2 heerlijke dagen vrij. Donderdag 30 okt begonnen we weer met stage, het was wel even wennen naar een weekje vrij.
Zaterdag 1 nov heb ik voor het eerst gewake board wat was het super gaaf om te doen en we gaan het zeker vaker doen. We s avonds naar Kokomo geweest naar Dimitru Vegas, erg leuke avond gehad. Zondag 2 nov heerlijk naar het strand en ben ik voor het eerst op een zondag avond op stap geweest naar wet en wild, want ik was de maandag vrij.
Dinsdag en Woensdag had ik gewoon stage en Donderdag 6 nov had ik voor het eerst een avond dienst op stage, het was erg leuk ma totaal anders dan een dag dienst. Vrijdag 7 nov ben ik met Maaike naar het strand geweest.

Zaterdag 8 nov ging ons avontuur van start met het beklimmen van de Christoffelberg, samen met Lisanne, Maaike en Jantine. Wat gaaf om te doen. Zeker de moeite waard. Later zijn we heerlijk met zijn allen naar Porto mari geweest om te relaxen.
Zondag 9 nov lekker naar het strand en hebben we een bbq met het hele huis gehad, erg leuke avond gehad.

Maandag tot woensdag had ik stage en woensdag avond op stap geweest bij Cabanna. Donderdag ben ik met Mandy, Niek, Richard, Tim, Denise, Karen en koen naar Porto mari geweest. We hebben s avonds lekker gebbq en zijn nog even naar Bermuda geweest. Vrijdag 14 nov Ben ik s avonds naar Vato Gonzalez met Jantine, Maaike, Lisanne, Lysanne, Marjan, Niek, Kathy en Koen.
Zaterdag 15 nov gingen er alweer 5 huisgenootjes naar huis, we hebben we even uitgezwaaid. Het was gelijk erg leeg in het huis. S avonds met Jantine en Maaike naar Zanzibar geweest en heb ik voor het eerst mijn spijkerbroek aan gehad want ik had het gewoon koud.
Zondag 16 nov heb ik heerlijk geluncht met Kathy bij Zanzibar wat was een bewolkte dag en regende veel.

Maandag en Dinsdag stage. Woensdag lekker dagje naar het strand. Donderdag en Vrijdag weer stage. Donderdag ben ik lekker uit eten geweest met Mandy.
Zaterdag 22 nov hebben we weer een natuurwandeling gemaakt van 3 u wel te verstaand, want onze gids wist niet zo goed waar we heen moesten om het een beetje dicht gegroeid was, dus af en toe dwars door de rimboe heen. Maar het was gezellig.
En s avonds ben ik met 2 nieuwe huisgenootjes naar Zanzibar geweest. een avond om nooit te vergeten!
En Zondag hebben we lekker aan het strand gelegen.

Deze week hebben we gewoon weer lekker stage tot donderdag. En dan nog maar 3 weken stage en is dat alweer afgelopen wat gaat het toch snel allemaal.
Maar ik heb daarna nog lekker 3 weken vakantie, want ik vlieg nu pas 11 Jan terug!! Ik blijf dus kerst en oud en nieuw vieren op Curacao.
Ben benieuwd hoe het hier gaat allemaal..

Liefs en een dikke kus uit Curacao!!

  • 25 November 2014 - 21:32

    Elise:

    Ha nichie!

    Ik moet erg om je lachen maar ben heel blij dat je het nu naar je zin hebt daar!! Zo te lezen heb je al veel leuke mensen ontmoet & is het een mooi eiland waar genoeg te doen is! Geniet er nog maar even van :) Het lijkt me vooral bijzonder om kerst en oud en nieuw in een andersland mee te maken, goed dat je nog even blijft! Bedankt voor je berichtje van de week :) xxxx

    P.s. leuke foto's trouwens!

  • 26 November 2014 - 18:47

    Femmie:

    Lieve Tania,

    Wat weer een mooi verslag, wat maak je toch veel mee. En gelukkig heb je het nu naar je zin. Het was natuurlijk ook niet niks... Gelukkig heb je leuke vriendinnen daar waarmee je gezellige dingen gaat doen... Die natuurwandeling van 3 uur was best spannned, als de gids het ook niet meer zo weet....

    Fijn dat het je het werk ook een plek hebt gegeven, en je ziet... nog maar 3 weken dan is dat alweer voorbij! Wat gaat het toch snel. Kun je gewoon in je huis blijven als je vakantie hebt? Of hoort dat allemaal niet bij de stage? Ik hoop dat je het de komende weken nog net zo leuk hebt als de laatste weken, nog veel plezier en we zien elkaar volgend jaar!

    Fijne feestdagen! Het is vast apart als de zon schijnt met de kerstdagen...

    liefs femmie

  • 27 November 2014 - 02:06

    Lia Snippe:

    hoi leuk om te lezen hoe het jou daar vergaat....zo te lezen beleef jij ook van alles...hoop dat je stage ook leuk is...als je terug bent hoor k het wel ...geniet nog maar even...wat ik zo lees is dat je nog langer blijft?
    oud en nieuw daar nog? veel plezier en de groeten aan de anderen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Curacao

Recente Reisverslagen:

23 December 2014

Dag 119

25 November 2014

Dag 92

16 Oktober 2014

Dag 53

11 September 2014

dag 17
Tania

Stage lopen in Curaçao

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 5901

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: