Dag 53 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tania Schoemaker - WaarBenJij.nu Dag 53 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tania Schoemaker - WaarBenJij.nu

Dag 53

Blijf op de hoogte en volg Tania

16 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Dag nummer 53,

we zijn alweer bijna op de helft en wat gaat de tijd hier toch snel.

Vrijdag 12 sep zijn Maaike Jantine en ik naar Saint Tropez geweest, het was voor het eerst echt heel erg bewolkt erg jammer niet leuk om naar een zwembad te gaan.
We hebben dit weekend lekker relax gedaan en verder zeker genoten van het mooie weer. Zaterdags kwam feest dj ruud hier op het eiland bij Bermunda, natuurlijk gingen Maaike Jantine en ik er heen. Erg gezellig gehad en ons zeker vermaakt.

maandag tot en met vrijdag had ik die week gewoon stage, 5 dagen dat was wel lang maar je moet er wat voor over hebben als je bezoekt wilt ontvangen hihi.

Vrijdag 19 sep kwam hardwell hier, tuurlijk daar gaan we weer heen, wat een super mooi feest en zeker de moeite waard om toch echt een keer naar hardwell te gaan. Zaterdag zijn wel naar Casa Abou geweest.
En zondag gewoon lekker dicht bij naar Mambo, en toen was mijn lieve vriendinnetje mariska Jarig.

Maandag 22 sep kwam mijn pakketje uit nederland aan, gelijk opgehaald in Punda bij het postkantoor, wat was ik blij met een pakketje en wat doet dat een mens toch goed om iets te krijgen, heel erg bedankt lieve Mama en Henry.
De rest van de week gewoon weer stage.
Zaterdag hebben Maaike en ik een wandeling van 2,5 uur mee gelopen met de Marine hier, het was erg mooi en zeker de moeite waard, je komt op plekken waar je niet elke dag komt. S avonds zijn we naar Bloomingdale geweest.
Zondag naar Cabanna beach geweest, lekker weer bij kleuren.

Donderdag zijn we lekker uit eten geweest bij Plein Cafe Wilhelmina. Vrijdag 3 oktober ging we naar Full Moon Party dat ik elke eerste vrijdag in de maand. Ik kwam in contact met 2 jongens uit Ruinen, ja uit ruinen. ben je zo ver weg en dan kom je ze hier tegen, Toevallig. Ze gingen mee naar de full moon, het was een geslaagd feestje en we hebben zeker genoten met ze allen.
Zondag 5 okt gingen we met zijn allen bbqen, het hele huis. Erg gezellig en zo leer je ze allemaal zeker beter kennen.

Maandag 6 okt ging ik gewoon na stage, ik was al misselijk ma dacht het gaat wel over. maar eenmaal op stage wou het echt niet, en ben ik weer snel na huis gegaan. Ik heb de hele week ziek op bed gelegen met waarschijnlijk een bacterie die ik opgelopen heb.

Vrijdag 10 okt is het hier een nationale feestdag, dus iedereen was vrij van het werk en stage. Met de huur bazin zijn we naar de ochtend Zumba gegaan om 7u smorgens, het kwam van uit de kerk, en we moesten dus ook op cospol muziek dansen, erg leuk om een keer mee te maken. Eigenlijk wouden we s avonds niks meer doen, maar toch besloten we nog om 12 u naar cafe de tijd te gaan om dat er daar een 90's party was. Het was een erg gezellig avond.
Verder hebben we dat weekend lekker op het strand gelegen, want het is ook zo vervelend hier om elke weekend op het strand te liggen.
Zondag gingen we de verjaardag al vast vieren van een huisgenootje die maandag jarig zou zijn.

Maandag 13 okt weer naar stage, en di, wo en donderdag ook. Ik ben morgen vrij, even een dagje voor me zelf, beetje met school bezig en verder niet veel doen. Want we moeten het weekend stage lopen. Dat word geen strand voor mij:( ik moet zaterdag, zondag en maandag nog stage lopen en dan ben ik een weekje vrij, want dan komen Mama en Henry eindelijk op visite. Wat ben ik toch blij om even familie te kunnen knuffelen.
Nog een paar nachtjes slapen.

Op stage gaat het redelijk, heb het nog niet helemaal naar me zin maar we proberen het beste er van te maken, want moet het tenslotte nog wel eventjes vol houden. Maar ik sleep me er zelf door heen en krijg genoeg steun hier, en dat is toch wel erg fijn als je alleen bent.
Verder vermaak ik me prima, het is een super mooi eiland.
Mijn papiamentse les is nu afgelopen en we begrijpen de taal steeds beter en dat is voor de communicatie op mij stage wel erg makkelijk.
Want niet alles bewoners kunnen Nederlands.

Onder tussen zijn er ook heel veel gebeurt hier maar ook zeker in Nederland. De meenste weten het al wel en als jullie vragen hebben vraag het me dan persoonlijk.

nog 4 nachtjes slapen <3

Liefs Tania

  • 17 Oktober 2014 - 08:00

    Greet Mulder:

    Lieve Tania, voor je het weet heb je bezoek uit Nederland ! Ik denk dat mama en Henry de koffer volstouwen met allerlei lekkere dingen uit Nederland, waaronder natuurlijk de overheerlijke nootjes !
    Wordt vast erg gezellig en kunnen jullie samen het eiland verder verkennen !
    Maar zo te horen ga je geregeld even wat verderop kijken met de meiden uit jullie gezamenlijke huis !
    Fijn te horen dat je stage ook steeds beter gaat en dat er aardige mensen in je buurt zijn die je ondersteunen !
    Nog steeds genieten van dat prachtige weer daar. Straks nog een keer met de dolfijnen zwemmen toch ?
    Maak er nog maar een leuke en leerzame stage periode van en geniet van het mooie eiland !
    Een dikke kus van ons en lieve groetjes van Arend en Greetje ! xxx



  • 17 Oktober 2014 - 20:47

    Martje:

    Leuk dat je weer een verslag hebt gemaakt en dat je je wel vermaakt op het eiland en dat het op je stage adres wat beter gaat. Veel plezier volgende week met Trees en Henry..

  • 17 Oktober 2014 - 21:37

    Femmie:

    Hoi Tania, eindelijk een berichtje van mij, ik was een klein weekje in oostenrijk, heerlijk golfen.... ook fijne dagen en mooi weer, maar niet zo leuk als in curacao natuurlijk, ha ha. Wat een mooi eiland aan de foto's van je te zien!

    Een mooi verslag van wat je allemaal meemaakt, Tania!. En wat leuk al die feestjes en dj's.
    Gelukkig ben je weer beter dat is natuurlijk helemaal niet leuk als je ziek bent als je daar alleen bent.

    Fijn te horen dat het met stage al beter gaat. Als je de mensen kunt verstaan is het altijd makkelijker natuurlijk...ha ha En als het even niet zo leuk is, er ook fijne vriendinnen zijn die je steunen!
    Heel veel plezier volgende week met je mama en Henry, en we lezen weer het verslag de volgende keer.

    Dag lieve nicht,

    groetjes femmie

  • 02 November 2014 - 14:19

    -:

    He Tania,
    Zo te zien was het jaloers zijn niet onterecht
    want wat ziet het er mooi uit daar!!
    En nog een feestje met de nummer één DJ van de wereld !

    je moeder en henry zullen inmiddels weer in nederland zijn
    na vast en zeker een super leuke week te hebben gehad met jou

    Nou heel veel plezier en nog een leerzame tijd gewenst
    Kom maar weer snel en veilig in Nederland terug

    kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Curacao

Recente Reisverslagen:

23 December 2014

Dag 119

25 November 2014

Dag 92

16 Oktober 2014

Dag 53

11 September 2014

dag 17
Tania

Stage lopen in Curaçao

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 5895

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: