dag 17 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tania Schoemaker - WaarBenJij.nu dag 17 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tania Schoemaker - WaarBenJij.nu

dag 17

Blijf op de hoogte en volg Tania

11 September 2014 | Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reisverslag.

Er is in 17 dagen veel gebeurt, laten we bij het begin beginnen.

Maandag 25 Augustus om 10:10 vloog ik de lucht in op weg naar Curaçao.
Om 7 u hadden we afgesproken om op Schiphol te zijn en samen te gaan inchecken.
Samen gingen we de koffers afleveren en door de douane.
eenmaal in het vliegtuig, zaten we allemaal apart in het vliegtuig. Erg jammer maar het was niet anders. Een lange vlucht van iets meer dan 9u.
Op het vliegveld in Curaçao moest ik al mijn papieren laten zien en uitleggen wat ik hier kwam doen, ik kreeg het er wel een beetje warm van want dat had je niet gehoopt bij het paspoort controle.
maar alles was goed en ik mocht gelukkig zo door lopen.
De taxi stond ons al op te wachten en pakte onze koffers, en ik had 2 hele zware koffers hihi.
We kwam bij het appartement en toen was mijn eerste gedachten oke waar ben ik terecht gekomen. Maar alles was netjes en schoon en ymke en ik hadden een mooie kamer.
We zijn optijd na bed gegaan die avond omdat we eigenlijk al 24 u wakker waren, omdat er 6 u verschil in zit tussen Nederland en curaçao.

We waren op tijd wakker en wel te verstaan om half 4 s nachts. Maar we konden allebei niet meer in slaap komen. dus hebben we onze koffers maar uit gepakt. Daar hadden we tenslotte nu genoeg tijd voor.

We zijn de volgende dag lekker na het strand gegaan, dicht bij ons in de buurt Mambo beach. We keken onze ogen uit zo mooi blauw en het was heerlijk om daar te kunnen genieten.

De hele week hebben we eigenlijk rustig aan gedaan en zijn we met de auto even rondje eiland gedaan. Hier een daar een boodschapje.
We hoorde van onze huur baas dat ze elke week na Zumba ging, dat leken Ymke en mij ook erg leuk. Vrijdag zijn we mee gegaan, nog 2 huisgenootjes die gingen al mee en die gingen natuurlijk vrijdag ook mee. Het was erg leuk en je zweet hier goed. We gingen maandag gelijk weer.
Zaterdag zijn we naar de Grote knip geweest, bij het westpunt van Curaçao. Daar was het helemaal prachtig, super helder mooi blauw water.

De 2e week, de eerste week dat stage begon Het viel mij erg tegen en het is erg rustig, maar we blijven het proberen. '
in de 2e week is er veel gebeurt. Mijn kamer genootje had heimwee, erg lastig en heel moeilijk voor haar. ze heeft besloten om niet verder te gaan met stage en had vanaf woensdag vrij om de vlucht terug te regelen.
Ik was op stage woensdag en vroeg als ik donderdag ook vrij mocht en dat mocht. Ymke en in zijn donderdag lopend naar Mambo beach gegaan, 40 minuten lopen, het was heerlijk om een wandeling te maken ma wat was het al warm om half 10. Lekker genoten de hele dag. We zijn s avond lekker uit eten geweest bij Zanzibar met zijn 2en.

Zaterdag zijn we naar Porto Mari geweest, het was erg mooi daar. Maar welk strand is hier nou niet mooi.. Heerlijk genoten.
S avonds zijn we lekker uiteten geweest met nog 4 huisgenootjes bij Plein Café Wilhelmina. Lekker een paar cocktails gedronken en zeker genoten.

Zondag was de dag dat Ymke vertrok, erg jammer en ik was mijn kamergenootje kwijt. Moeilijk af schijt en het is heel stil hier in 'onze' kamer. En wat mis je dan toch thuis. Liefste ging ik toch maar mee in het vliegtuig om weer lekker bij mijn lieve vriendje en familie te zijn.

Maandag begon stage weer, een slechte nacht gehad. maar we begonnen weer fris en fruit en me wekkertje ging om kwart over 5.
Het is nu woensdag nog 1 dagje te gaan en dan heb ik lekker weekend.
Even kijken wat het weekend met ons mee brengt.

Ik probeer me er nog even door heen te slaan, en er wat van te maken.
ook al is het even zwaar, heb gelukkig mijn lieve vriendje en familie en vrienden die mij er door heen slaan, op whatsapp en skype.

Ayó
Liefs Tania

  • 12 September 2014 - 00:07

    Jolien:

    Skatties wat een belevenissen allemaal weer
    Probeer toch maar te genieten van wat het je daar brengt
    Dikke kus

  • 12 September 2014 - 10:26

    Mariska:

    Het gaat je lukken meid!! Lekker genieten van alle mooie dingen daar!
    Dikke kus

  • 12 September 2014 - 13:04

    Melinda:

    Zet hem op topper :))
    Geniet er van en maak er samen iets moois van.
    XXX

  • 12 September 2014 - 13:24

    Lisa:

    Fijn om te lezen meid! Trots op je, je doet het toch allemaal maar 'even'!
    Het gaat je vast en zeker lukken om er nog een top tijd van te maken daar! Geniet van deze ervaring!!
    Veel liefs, en een dikke knuff!!

  • 12 September 2014 - 19:37

    Mama:

    Hoi meissie,geniet van de mooie tijd op Curacao.
    Ik ben trots op je,dat je deze stage doet.

    Liefs mama

  • 12 September 2014 - 19:39

    Mama:

    Dikke kus en knuffel van mijxxx

  • 12 September 2014 - 19:57

    Greetje Mulder:

    Lieve Tania, wat heb je al veel meegemaakt de afgelopen weken ! Een hele andere wereld waarin je terecht bent gekomen toch ? Eerst lekker genoten en de omgeving verkend ! Wat een super mooie stranden op de foto's te zien. Je moet vast nog wel wat wennen aan de mensen en het tempo daar, maar dat zal je zeker lukken !
    We zijn super trots op je en blijven je op deze manier mooi volgen.
    Een hele dikke kus van ons uit Zuidwolde. Arend & Greeetje

  • 12 September 2014 - 21:16

    Martje:

    Lieve Tania,
    Trees zei dat je nu deze site had. Dat is leuk en dan kunnen we jou mooi volgen en dan heb je toch wat contact met Nederland. Want het zal altijd niet voor je meevallen ook al is het een sprookjeseiland. Nu kom je er pas achter hoeveel je van je naasten houdt. Over een paar weken dan komen Trees en Henry al naar je toe en dan je Arnold. Heel veel moois om naar uit te kijken. Van deze tijd daar in het mooie Curaçao leer je heel veel en daar kun je later met heel veel plezier op terug kijken.
    Geniet ervan, lieve groetjes Martje

  • 13 September 2014 - 00:38

    Mirja:

    Heey meis!!
    Zet um op!!Weet zeker dat het een onvergetelijke ervaring voor je gaat worden.. je ontmoet vast veel leuke mensen.. en voor je het weet ben je gewend.. Succes met je stage en lekker genieten van al het moois om je heen.. you go girl..xx mir

  • 13 September 2014 - 09:25

    Chantal:

    Leuk je verhaal meid! Weet dat je het moeilijk hebt daar!
    Maar ook weet ik dat jij dat wel aankunt!
    Dikke kus van je broer & Mij Xx

  • 17 September 2014 - 23:36

    Femmie:

    Dag lieve Tania,

    Leuk verhaal, ik hoorde vanavond van je dat je dit geschreven hebt, leuk om te lezen en wat heb je al veel beleefd de afgelopen weken, tjeetje! Ik doe het je niet na... knap hoor. Een heel ander land met een andere taal, kun je de mensen inmiddels al goed verstaan? En gelukkig heb je mooi weer en heerlijke stranden. Ik zie geregeld een mooie meid in bikini op de foto op facebook, ha ha.
    Geniet van deze maanden en voor je het weet komen Arnold, je mama en Henri bij je.

    Geniet ook van je stage en ik zie uit naar je nieuwe verhaal, toi toi meid.

    groetjes femmie

  • 24 September 2014 - 14:06

    Greet Mulder:

    Joehoe Tania,
    Wanneer kunnen we je nieuwe reisverslag verwachten, we zijn erg nieuwschierig naar wat je allemaal beleefd ! En of je al door je nootjes heen bent !? En of je de mensen al een beetje beter verstaat en of je nog leuke foto's hebt gemaakt en of je al eens op het strand bent verbrand enz. enz. enz.
    Dikke kus van Arend en Greetje

  • 30 September 2014 - 11:49

    Melissa:

    Hey meid! Ik zal je hier blijven volgen! :) You can do this! geniet er lekker van! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Curacao

Recente Reisverslagen:

23 December 2014

Dag 119

25 November 2014

Dag 92

16 Oktober 2014

Dag 53

11 September 2014

dag 17
Tania

Stage lopen in Curaçao

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen: 621
Totaal aantal bezoekers 5910

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: